Jag kunde dö för dig nu är du död för mig

Idag får det bli en mysig hemma dag. Vi har frilufsdag och med min förkylning är det ingen idé att va med... Nu ska jag ta mig lite frukost och sedan sätta på någon film. Ååh ibland är det de bästa som finns att bara vara hemma o slappa en hel dag! Så otroligt skönt! Bara göra det man känner för: äta lite (SÅKLART), ta ett bad, ta en promenad, läsa lite kanske, se film, baka, smsa o prata i telefon med sina underbara vänneeer! Även fast skolan tar död på mig (pluggar ändå ingenting men timmarna i skolan är hemskaaa) så mår jag faktiskt braa! Återstår väl o se hur jag klarar av sista terminen i 9:an med tanke på hur mycket energi jag lägger ner på att plugga... Jaja, vi får väl låta ödet bestämma, skoltrött som få o jag tänker inte sitta hemma o plugga på helgerna, no no!
sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0