En helt vanlig måndag

Som varje måndag gick jag hem till Joanna efter skolan. Där vi åt lite mellanmål och kollade på topmodel. Sen tvinga vi oss själva till zumban även fast vi var hur trötta som helst. Och nu sitter jag här, helt slut och ska snart hoppa i duschen. Får skynda mig, för när som helst kommer Alice! Vi ska göra smoothie och kolla på Elsasvärld i think! Och sen sova o tagga bad med typ hela skolan imorgon... Kan det blir roligare???.... Jaja ska inte klaga, för efter det blir det en sväng på stan med Joanna och Carro o sen ska jag med till Andrea för bak och massa mys!! Åh vad jag saknar dig tjejen!! Nä nu ska jag sätta lite fart, puss på er!!
En gammal bild tagen i Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0