Sammanfattning av denna måndag

Vaknade runt 7, seg som fan. Fick tvinga mig upp o skynda iväg till bussen. Slängde i mig massa mjölk, haha luktade rumpa i munnen. Seg dag i skolan. Sen stan med mina godingar, testade Jeffrey Campbell (blev kär, är tyvärr för fattig). Sen tog jag en promenix till Joanna, vi slängde i oss lite mackor innan vi gick till dansskolan för lite zumba. Nu sitter jag här hemma, helt död. Ska snart ta en dusch, sen käka lite (jag o pappa storhandlade nyss, love life <333) och sen plöööööööööögga!
Bild på mig & mina godingar på Andreas fest för någon månad sen, riktigt grym kväll det där!

Kommentarer
Postat av: -- igen, hehe

vart testade du JC skorna? :D:DD::D

2012-04-16 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0