Konfirmerad nudå!

Har haft en som himla bra konfirmations dag!


Kändes sorgligt, roligt, nervöst och lite skönt att det är slut! Men kommer ändå sakna alla så himla mycket. Att hänga i kyrkan, dricka oboy, tjatta om sushi, springa runt & löjla sig i kyrkan, stå & sjunga det fulaste man kan, springa runt & gå catwalk i kyrkan, hänga med världens skönaste brudar, få skrattanfall, fjanta sig till tusen utan att skämmas! Och det är sjukt vad jag utvecklats som person. Kommer ihåg hur blyg jag var på första konfirmations träffen. Va inte alls van vid att träffa nytt folk då. Men jag har blivit bättre på att ta kontakt med nya människor & blivit en gladare person av att hänga med alla i konfan! Är så glad att jag valde just musikgruppen i Ryd för annars hade jag aldrig lärt känna alla underbara människor! Känns helt sjukt när jag tänker på det! Älskar er allihopa och ni är så himla underbara!


Ps: Fick en resa till Rhodos i konfirmations present. Lycklig tjej!! Så jag har längtat efter en utomlands resa. Åker om en månad ungefär!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0