oooh most be love

Har haft världens goaste kväll med världens goaste brudar. Först blev det lite mat, sushi för min del. Sen direkt efter "ska vi dra och fika" så en fika blev det. Sen drog vi till bion och alla verkligen alla hade världens överskotts energi, så man blev ju tillsagd några gånger...
Egentligen borde jag ta fram skolböckerna och plugga nu men jag orkar verkligen inte. Så ska slå på en film och bara chilla lite. Imorgon ska jag - plugga. Sen på torsdag träffa älsklingen. Och helgen kommer bli så jäkla gryyym. Ska hänga med världens goaste och bara ha det gött. Puss på er!
btw, fick paketet från hm idag. Jackan som ni ser på bilden och ett par skooor! Ill najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0