Hmm

Jag kan verkligen INTE sova! Har legat i denna sängen enda sen i lördags nu o är helt sprallig i benen, seriöst det rycker i dom! Får väl komma på något att göra. Sen är jag huur otaggad som helst på Jul! Längtar bara till sommaren! Så underbart & härligt och sommaren som kommer är sommaren innan gymnasiet, är så otroligt taggad, ska bli så jäkla kul! Börja på estet/musik (om jag nu kommer in), gå på västerhöjd, lära känna massa nya... Men först är det denna långa sega vintern... Finns några roliga grejer med den här tiden på året bl a nyårsafton (mina planer då asså , shiit kommer bli grymt)! Asså vad fan babblar jag om egentligen, hmm snacka om att va uttråkad. Kollade på polar expressen förut , låg o skratta mig igenom hela filmen? Seriöst det börjar bli något fel på mig nu, kan inte va sjuk längre asså!! Ja som sagt, skulle hitta på något att göra! Tack o hej leverpasteej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0