Uptade från mobilen

Hej bloggen! Sitter i min säng just nu medan Carolina springer runt för att fixa sig, hennes går när som helst. Vi sov till halv 1 idag, helt sjukt med tanke på att vi la oss 12. Men vi låg o snackade typ en timma eller något, så jäkla gött! Igår så drog vi till Göteborg, köpte en tröja och käkade Sushi, snacka om att jag va lycklig då. Men vi drog ganska tidigt för jag mådde skit illa... Sen stack vi hem till mig, såg på film, snackade o chillade. Så har haft två grymma dagar med världens bästa brud, Love u! Har massa bilder & visa er sen när jag får internet. Aja, ska fixa mig nu för om en timma ungefär drar jag ut med benita o springer, sen blir det gymmet en sväng. Har inte tränat på skit länge så jag kommer vara helt slut sen. Aja, ska försöka fixa internet ikväll på nåt sätt. Kanske kan få låna Benitas. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0