Mobil blogg, igen...

Hej bloggen! Mina planer blev inte alls som jag tänkt mig för dagen. Va hemma hela dagen nästan för jag hade skit ont i magen, suger att va tjej ibland... Men på kvällenblev det picnik med ett gäng sköna brudar. Sen drog jag och benita hem till mig. Och det ända vi har gjort är att ätit, sätt på film, ätit & ätit. Vi ska typ sova nu men hade tänkt äta glass först... Imorgon blir det först gymmet med Alice, vi ska planera för kvällen. Antingen blir det fest eller göra sushi, haha. Efter gymmet ska jag steka på min balkong med benita, efter det åker jag till Mariestad och hänger med Ellen. Och sen hem igen för antingen fest eller Sushi. Najjjs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0