Torsdag 29 December

Riktigt dålig upptadering men så blir det på lovet! Igår stack jag till gymmet och solariumet en sväng på morgonen. Sen drog jag hem till Karl och myste, sov där också! Sen idag drog jag in till stan, mötte upp Joanna, Amanda och Carro. Gick runt en sväng på stan, letade nyårsklänning men hittade inget så får ta en klänning jag har hemma. Tog en fika på rådhuset där vi satt någon timma och snackade o taggade lite... Sen hängde Amanda och Carro med mig hem, dock drog dom nyss så känner mig kind of ensam. Men snart kommer pappa hem så jag ska fixa lite käk. I allafall vi planerade hur mycket som helst inför lite grejer! Ååh så himla taggad! Det här kommer bli grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0