Torsdag 22 December

Hej på er!
Har haft massa saker för mig hela dagen, men har mest gått runt i min egna lilla bubbla. Vet inte vad det är med mig men är bara så jäkla nere... Vet inte om det är för att det börjar dra ihop sig till jul och det känns helt konstigt nu när det blir helt annorlunda när mina föräldrar är skilda och nu när min brorsa kommer hem över jul... Ska i allafall göra mitt bästa för att göra julen någorlunda bra, vill ju inte förstöra för några andra heller så får väl mest bita ihop och hoppas att det blir kul ändå. Träffade Benita en sväng nu ikväll också, eftersom att hon åker iväg till Sälen imorgon. Alltid lika kul att träffa henne, min lilla solstråle!! Nu ska jag fixa något riktigt gott att äta sen bädda ner mig i sängen o sätta på någon mysig film! Puss!
kolla vilken fin earcuff jag fick av Benita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0