Helluujsan

Chillat med världens goaste Lisa hela dagen. Vi cyklade hem till henne (hon skjutsade mig för jag orkade inte gå..) där vi chillade lite först (dödade en långbeeeen, så äklig började skrika som en barnunge. Fast Lisa skrek värst så jag fick döda den), sen åt vi (skräll liksoom), sen bakade vi (ännu mera att äta), sen kollade vi på mirrors 2 (och skrek så mycket att Lisas brorsa o hans kompis började as garva åt oss).


somepics...
väntade på bussen till skolan, helt 4-ever alone
Gosisar i skolan!
Myspys!

Kommentarer
Postat av: lisa w

blev värsta glad när jag läste inlägget, du är världens goaste fanny! ♥

2011-08-29 @ 22:23:18
URL: http://lisawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0