16 Augusti, tisdag

Godmorgon!
Igår hade jag konfa 10-14:00 men självklart försov jag mig och kom inte förrän 12. Vi tränade till våran konfa avslutning och så. Sen drog jag direkt till stan och mötte upp Cicci. Vi gick till en brudklännings affär och prövade massa fina klänningar. Så himla kul! Sen tog vi en jätte mysig fika på rådhuset med Benita. Så gott var det! Sen gick vi bara runt i stan lite, köpte blåbär, is vatten på donken o så. Sen gick jag till PULS för att träffa Diana. Vi köpte med oss sushi hem till mig. Sjukt gott! Sen tog vi med kameran och drog hem till Diana sen ut en sväng och träffade massa folk. Sen tog jag bussen hem.
Idag ska jag iväg på en sak först, sen ska jag träffa Alice. Vi tänkte ta en fika på Rådhuset. Men ska ut och springa innan det. Nu blir det frukost först, sen en springtur. Puss!
Jag blev kär i den svarta och Cicci i den "oranga".
Fika på rådhuset, så sjukt gott var det!
Sen spenderades resten av dagen med Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0