Svar på frågestunden

vad tycker du om gingers? Får ju inte snacka skit om mig själv så - as söta är dom!

vem är din bästa kompis? Tycker den här frågan är så svår för att jag har många jätte bra kompisar. Och om jag skulle skriva upp alla deras namn skulle listan bli ganska lång och det skulle ju va lite pinsamt om man missade någon. Men dom jag umgås med mest just nu är Alice, Benita, Cicci & Carro.
gillar du penis? ja dd alice gmn

vart köper du dina kläder? Hm för det mesta, sen typ på gina, carlings och bikbok.

Tell me everything you think about me (a) and.. Vad gillar du mest? Kebab eller Sushi? Metti sötnos, tycker du är skit schyst och gulli kille. Eehm, SUSHI LÄÄTT! Fast börjar tröttna lite, så båda.
vad tycker du om följande personer:
Isac svärd - min & Alice is kompis, nämen skit snäll och rolig
alice ewaldsen - sämst ... (skoja gmn <3)
Ellen arvidsson - för det mesta rolig hihi
Metti - schyst
gillar du att blogga? Jadå, fast det var roligare förut i början typ... När jag hade min första blogg år 2009 ungefär, då var bloggen typ mitt liv...
hihi är jag söt=?????! :P klart du är Isac :P :P :P
har du någonsin funderat över att bli modell? (: Klart jag har, eller man har ju alltid drömt om det. Men inget jag skulle kunna bli eftersom att jag är alldeles för koooort. O kanske alldeles för ful, Haha, men Alice borde satsa på modell! Helt klart!

fotar du nåt än? Fotar faktiskt inte lika mycket längre. Förut fotade jag massa, alla kompisar fick ställa upp som modeller så att jag kunde fota. Men nej, det där är inte riktigt min grej längre. Även fast det kan va kul någon gång ibland.

funderar du på att jobba som model när du bilr äldre eller fotograf, eller något i den musikaliska vägen?
modell - skulle va skit kul, men nä...
fotograf - nej, tyckte det var kul att fota förut men inte längre
musikaliska vägen - YESSYES, ska söka in till Mop i Skara så sen får jag se vad som händer. Kommer inte lägga av med musiken i alla fall, no way.

Hur har din sommar 2011 varit? Det här har helt seriöst varit en av dom bästa sommrarna ever. I alla fall nu när man tänker på allt kul man gjort. Börjar nästan lipa när jag tänker på att den här sommaren snart är slut.

Har du gjort nåt denna sommaren du aldrig gjort förut? Massa...!

En kompis du kan säga allt till? Carro & Alice

Hur kommer din höst se ut? Kommer satsa mycket på skolan för att få upp mina betyg lite, eftersom att jag tappa as mycket i våras för att jag inte orkade med något då typ. Så kommer ju mest bestå av skolan. Åh på tal om det, orkar seriöst inte börja skolan. Läxor och plugg är det som oroar mig minst. Det jag oroar mig för är min klass... Trivs inte alls och finns vissa personer jag inte orkar med som bara orsakar massa jävla problem, så ska försöka byta så fort vi börjat om det går... Aja, Kommer även dansa 3 gånger i veckan så mycket dans blir det till hösten. Vilket jag är så glad över. Måste bara försöka hinna med allt: träffa kompisar, bio, fika besök, fester o sånt där. Älskar hösten, så mysigt!
Va tycker du om ?
John - känner inte alls bra men schyst
Ayub - känner inte

Kommentarer
Postat av: Elias banan

hahaha alice du är söt

2012-03-15 @ 08:30:30
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0