live life love life

Hej bloggen! Passar på att upptadera nu när jag för en gångs skull är ensam typ. Ganska skönt men ändå fett ensamt. Är van vid att trängas med massa folk i en säng vid det här laget. Men men. Idag blev det shopping med mami, ett par miss sixty jeans hängde med hem och en as snygg tröja med skit snygg rygg. Åt jätte god mat med mami på pims också, tiger räkor i någon god sås med blå musslor och pasta. Så goott! Och ett stort glas cola till det. Efter det drog jag till sjötorpa med Alice, Malin, Fanny och Ellen. Sen blev det ryd med Alice (efter att vi ätit pizza) och sen hem igen (CYKLADE) sen däckade jag i min säng direkt och vaknade typ nu.
Mys <3 slänger upp bild på jeansen snart

Kommentarer
Postat av: alcangiiiirl

lägg upp videobloggen då :(

2011-08-01 @ 12:08:46
URL: http://aewaldsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0